آرشیو اخبار

⚠️ اطلاعیه - کارت شناسایی
تاریخ انتشار : 1395/02/03

کاربران عزیز از منوی سمت چپ می توانید کارت شناسایی خود را دریافت کنید. ❗️ نکته: همچنین برای ثبت نام می توانید از کد QR پشت کارت شناسایی استفاده کنید. 💳سمت های کارت شناسایی 👤کاربر آی نوتی: افرادی که تازه به خانواده آی نوتی ملحق شده اند و فقط ثبت نام انجام داده اند کاربر آی نوتی نامیده می شوند. 👤بازاریاب: افرادی که تا سقف یک میلیون تومان فروش شخصی انجام داده اند بازاریاب نامیده می شوند. 👤کارشناس فروش: افرادی که بیش از یک میلیون و پانصد هزار تومان فروش شخصی انجام داده اند کارشناس فروش نامیده می شوند. ❗️ نکته: کلیه سمت ها به طور دائمی محاسبه می شوند و برای کسب سمت نیاز نیست هر ماه به حجم فروش مشخص شده برسید.

⚠️ اطلاعیه - شماره های ارسال پیامک
تاریخ انتشار : 1395/02/03

با توجه به سوالات کاربران مبنی بر شماره های ارسال آی نوتی توضیحات بدین شرح می باشد: شماره های ارسالی کارت ویزیت الکترونیکی (جواب کد CRM)، ارسال تکی و ارسال از دفترچه تلفن درصورتیکه تلفن همراه مشترک بلک لیست مخابرات نباشد با خط 10008590 ارسال می گردد و در صورتیکه خط کاربر بلک لیست بود ارسال ها با خط 1000534834 صورت می گیرد. ❗️ نکته: در صورتیکه سرشماره اپراتور 1000 با اختلال یا تأخیر مواجه گردد ارسال ها به صورت اتوماتیک با خط5000188انجام می پذیرد و در صورت بلک لیست بودن خط مشترک آن ارسال با خط خدماتیه 5000141000 انجام می شود. ارسال های انبوه تبلیغاتی - بالک (منطقه ای،محله ای، کد پستی و...) با خطوط 50001319644266 الی 50001319644270 انجام می گیرد و در صورتیکه دریافت کننده پیام بلک لیست مخابراتی باشد هزینه آن به حساب کاربر برگشت داده می شود.

قابلیت مشاهده وضعیت پاداش
تاریخ انتشار : 1395/02/03

قابلیت مشاهده وضعیت شرایط دریافت پاداش از صندوق آی نوتی در بخش پورسانت و پاداش فعال شد. عدم شارژ 30هزارتومانی و یا نداشتن کد (عدم دریافت پاداش) شارژ 30هزارتومانی سامانه بهمراه کد (دریافت پاداش) شرایط واجد الشرایط شدن ورود در صندوق پاداش آی نوتی بدین شرح می باشد: می بایست حداقل یکبار کد CRM ثبت نمایید و هر ماه حداقل مبلغ 30هزارتومان شارژ اعتبار پیامکی داشته باشید. ❗️ نکته: قابل توجه همکاران گرامی؛ انتقال شارژ بین کاربران شامل 30هزارتومان شارژ اعتبار نبوده و باید مستقیم از پنل کاربر شارژ انجام شود.

قوانین ارسال تیکت
تاریخ انتشار : 1395/02/03

نکاتی قبل از ارسال تیکت در آی نوتی نکاتی قبل از ارسال تیکت در آی نوتی
1- قبل از ارسال درخواست حتما سوالات متداول و آموزش های سایت را مطالعه نمایید. بعد از ارسال درخواست، لطفا منتظر باشید. زمان تقریبی پاسخگویی به درخواست شما بین ۱۵ دقیقه تا ۸ ساعت در ساعت اداری (۹ صبح تا ۵ بعدازظهر روزهای کاری) و خارج ساعت اداری بین ۱ تا ۲۴ ساعت می باشد. جهت تسریع در پاسخگویی به شما جداً از ارسال درخواست تکراری خودداری نمائید. 2- پس از ارسال درخواست سیستم بصورت خودکار یک شماره پیگیری درخواست برای شما ایجاد می نماید و به تلفن همراه شما ارسال می نماید. در صورتی که شماره پیگیری درخواست را دریافت ننموده اید می توانید در بخش "تیکت ها" شماره پیگیری را مشاهده و از آن بخش پیگیر مشکل خود باشید. 3- درخواست های خود را به زبان فارسی و به صورت تایپ فارسی ارسال نمائید (از ارسال درخواست های خود به زبان های دیگر مانند انگلیسی و یا به صورت تایپ Finglish خودداری نمائید) درخواستهايی که به صورت فينگليش نوشته شوند بدون پاسخ بسته می شوند. 4- در قسمت جزئیات پیام برای فیلد موضوع یک متن مناسب انتخاب کنید. از به کار بردن عناوینی مانند “سلام” یا “salam” ، “درخواست فوری” و عناوین غیرمرتبط خودداری نمائید. عنوانی کاملا مناسب و مرتبط با محتوای درخواست خود استفاده کنید تا پیگیری مستمری داشته باشید. 5- در متن ارسال خود از “ادبیات مناسب” و “غیرتهدیدآمیز” استفاده کنید. درخواست های دارای ادبیات نامناسب پاسخ داده نمی شوند و بدون بررسی بسته خواهد شد. در مواردی که لازم باشد درخواست شما به صورت خودکار به بخش دیگری ارجاع می شود و پیگیری خواهد شد. 6- از ارسال درخواست تلگرافی و ناواضح خودداری کنید. ذکر بیشتر جزئیات به نفع شما و تسریع در فرآیند رفع مشکل و پاسخ دهی دارد. در صورت لزوم جهت بررسی دقیقتر و سریعتر حتما متن کامل پیام خطا و اسکرین شات ارسال نمایید. 7- سیستم پاسخگویی آی نوتی “فقط” به صورت ارسال تیکت می باشد و پشتیبانی “فنی” به صورت تلفنی ارائه نمی شود لذا از تماس با بخش مدیریت برای امور پشتیبانی فنی جدا خودداری نمائید. همکاران بخش های دیگر هیچ کمکی نمی توانند به صورت تلفنی ارائه دهند. 8- از ارسال یک درخواست مشابه به قسمت های مختلف خودداری نمائید. درخواست خود را فقط به قسمت مربوطه ارسال نمائید. 9- درخواست های غیر مرتبط با یک موضوع را در تیکت مجزا ارسال کنید. از ارسال موضوعات متفاوت و غیرمرتبط با هم در یک تیکت خودداری نمائید. 10- جهت پیگیری تیکت قبل یا ارسال پاسخ به تیکت قبلی، تیکت جدید ارسال نکنید. پاسخ و پیگیری مربوطه را از بخش "تیکت ها" پیگیری نمایید.
با تشکر - پشتیبانی آی نوتی

راه اندازی بخش تیکت پشتیبانی
تاریخ انتشار : 1395/02/03

راه اندازی سیستم تیکت بخش پشتیبانی راه اندازی سیستم تیکت بخش پشتیبانی
مشتریان گرامی جهت رفاه حال شما بخش پشتیبانی و توسعه سایت هر روز در جهت تکمیل و اضافه کردن روش های نو برای شما عزیزان می باشد. بعد از سوالات متداول، همینک سیستم ارسال تیکت راه اندازی شده است و از این پس شما می توانید با ارسال تیکت پاسخ خود را دریافت کرده و با ذخیره نگه داشتن تیکت ها در زمان مورد نظر مجدداً از آنها استفاده کنید. امیدواریم بتوانیم با این خدمات تمایز خود را در بخش پشتیبانی نسبت به دیگران به شما مشتریان عزیز ثابت کنیم، در انتظار نظرات و پیشنهادات شما همیشه هستیم.
با تشکر - مدیریت آی نوتی

زمان ارسال کد پستی
تاریخ انتشار : 1395/02/03

قوانین ارسال پیامک
جهت رفاه حال مشترکین خطوط تلفن همراه، از ساعت 23 هر شب لغایت 7 صبح ارسال پیامک از طریق کد پستی غیرفعال می باشد.
با تشکر - مدیریت آی نوتی

پاداش 3 فروشنده برتر ماه آذر واریز شد
تاریخ انتشار : 1395/02/03

با توجه به تصمیم مدیریت آی نوتی مقرر گردید، طی فعالیت 15 روزه آزمایشی سامانه 3 فروشنده برتر آی نوتی 10% پاداش نسبت به فروش مستقیم آذر ماه به حسابشان واریز گردد. به ترتیب آقایان: 1- ایمان نوروزی 285،500 تومان 2- احسان پروین پور 282،000 تومان 3- مرتضی باغبانی ترشیزی 106،000 تومان

⚠️ اطلاعیه - مشخصات پروفایل
تاریخ انتشار : 1395/02/03

اطلاعیه آی نوتی
قابل توجه کلیه کاربران آی نوتی، از تاریخ ۵ دی تا ۱۵ دی ماه جهت تکمیل مشخصات در بخش ناحیه کاربری بهمراه ارسال کارت معتبر شناسایی (کارت دارای کدملی) اقدام نمایید. تمام کاربرانی که مشخصات پروفایلشان با مدارک ارسالی مغایرت داشته باشد خدمات ارسال و دریافت پیامک آنها به حالت تعلیق در می آید.
باتشکر - مدیریت آی نوتی

شروع به کار رسمی آی نوتی
تاریخ انتشار : 1395/02/03

با عرض سلام و توفیق روز افزون خدمت نمایندگان و کارشناسان فروش آی نوتی خداوند متعال را شاکریم که طی 2 هفته گذشته که سیستم آی نوتی بصورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرد توانست با توجه به پیشنهادات شما کاربران عزیز هر روزه سیستم کاری خود را بهبود بخشد و مفتخریم که اعلام کنیم در مورخ 1395/10/01 آی نوتی به صورت کاملاً رسمی فعالیت خود را آغاز نمود. با توجه به جلسه ای که با حضور کارشناسان فروش برتر شرکت صورت پذیرفت قرار بر این شد، پاداش صندوق باشگاه مشتریان آی نوتی به یک بخش 100درصدی تبدیل گردد. افراد واجد الشرایط دریافت سهم از صندوق، کسانی هستند که حداقل 250/000 تومان در بخش کمینه خود فروش داشته باشند، که در این صورت می توانند یک سهم از صندوق را در آخر ماه دریافت نمایند. پورسانت فروش مستقیم آی نوتی طبق روال گذشته 30% می باشد که با توجه به تصمیم مدیریت آی نوتی در دی ماه ( این لینک ) با افزایش درصد محاسبه می گردد.

با تشکر - مدیریت آی نوتی

نماد 2ستاره و لوگوی طلایی ساماندهی
تاریخ انتشار : 1395/02/03

لوگوی طلایی ساماندهی و نماد الکترونیکی 2ستاره
📢 آی نوتی مفتخر به کسب نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره و لوگوی طلایی ساماندهی (لوگوی دائم) شد.
تبریک به تمام کاربران و کارشناسان فروش آی نوتی

3فروشنده برتر آذرماه آی نوتی
تاریخ انتشار : 1395/02/03

3فروشنده برتر آذرماه آی نوتی
💢 ۳ فروشنده برتر آی نوتی از مورخ ۹۵/۰۹/۱۵ (مصادف با روز استارت آی نوتی) لغایت ۹۵/۰۹/۳۰ (به مدت ۱۵روز) به ترتیب: ✅ ۱- آقای ایمان نوروزی - مبلغ ۲/۸۵۵/۰۰۰ تومان ✅ ۲- آقای احسان پروین پور - مبلغ ۲/۸۲۰/۰۰۰ تومان ✅ ۳- آقای مرتضی باغبانی - مبلغ ۱/۰۶۱/۰۰۰ تومان
با تشکر - آی نوتی

یلدا پایان پاییز مبارک
تاریخ انتشار : 1395/02/03

یلدا
🍉 یلدا یعنی یادمان باشد که زندگی آن قدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را باید جشن گرفت.
یلدایتان مبارک - آی نوتی

SSL و افزایش امنیت سایت
تاریخ انتشار : 1395/02/03

برای افزایش امنیت اطلاعات کاربران سایت، بخش فنی iNoti اقدام به تهیه گواهینامه SSL بر روی پروتکل HTTPS نموده تا کاربران با اطمینان و امنیت کامل با وبسایت تبادل اطلاعات نمایند.

توضیحاتی در رابطه با HTTPS:

همان طور که می دانید، اطلاعاتی که به طور معمول در صفحات وب رد و بدل می شوند در بستر پروتکل HTTP یا Hyper Text Transfer Protocol انتقال می یابند، این پروتکل استانداردی تعریف شده است که با آن متن ساده یا plain text را منتقل می کنند، از طرفی این داده ها به دلیل رمزنگاری نشدن، برای افراد سوم شخص قابل خواندن هستند، مثلا اگر پسورد خود را در بستر این پروتکل به سروری منتقل کنید، ممکن است از طریق سرویس دهنده اینترنت، قابل روئیت باشد (با استفاده از برنامه هایی تحت عنوان sniffer)، لذا http از لحاظ امنیتی برای کارهایی که به اطلاعات حساس از جمله حسابهای بانکی و رمزهای مشتریان مربوط می شود اصلا مناسب نیست، از این رو بانک ها و فروشگاههای اینترنتی و در کل سایتهایی که امنیت کاربران برایشان اهمیت زیادی دارد، از پروتکلی دیگر به نام HTTPS یا Hyper Text Transfer Protocol Secure بدین منظور استفاده می کنند.

پروتکل امنیتی SSL چیست؟

اس اس ال SSL یا Secure Socket Layer راه حلی جهت برقراری ارتباطات ایمن میان یک سرویس دهنده و یک سرویس گیرنده است که توسط شرکت Netscape ارایه شده است. در واقع SSL پروتکلی است که پایین تر از لایه کاربرد (لایه ۴ از مدل TCP/IP) و بالاتر از لایه انتقال (لایه سوم از مدل TCP/IP) قرار می گیرد. مزیت استفاده از این پروتکل، بهره گیری از موارد امنیتی تعبیه شده آن برای امن کردن پروتکل های غیرامن لایه کاربردی نظیر HTTP، LDAP، IMAP و… می باشد که براساس آن الگوریتم های رمزنگاری بر روی داده های خام (plain text) که قرار است از یک کانال ارتباطی غیرامن مثل اینترنت عبور کنند، اعمال می شود و محرمانه ماندن داده ها را در طول کانال انتقال تضمین می کند.

گواهی ریشه (ssl) چیست؟

برای اطمینان از این‌که وب‌سایتی دارای گواهی ریشه است، هنگام ورود به سایت، در کنار آدرس سایت، در مرورگر شما یک علامت قفل نمایش داده می‌شود که با کلیک بر روی قفل ظاهرشده در مرورگر وب اطلاعات گواهی صادرشده قابل‌مشاهده خواهد بود و شما می‌توانید اطمینان حاصل کنید که این وب‌سایت امن باشد.

خبرم کن!
تاریخ انتشار : 1395/02/03

خدمتی دیگر از آی نوتی؛ قابل توجه کلیه فروشندگان، بازاریابان، مشاوران املاک، مسئولین دفاتر، نمایندگان بیمه و... از این پس می توانید کلیه قرارداد ها، قرارها و هر نوع اخبار مهمی که می بایستی مطلع شوید را در این بخش تنظیم کرده تا در روز و ساعت مورد نظر به شما اطلاع رسانی شود.

ویژن تیک
تاریخ انتشار : 1395/02/03

داستان آلیس در سرزمین عجایب اثر والت دیزنی را شنیده اید؟ آلیس در مسیر به یک دوراهی رسید، گربه ای در آنجا نشسته بود. آلیس از گربه سوال کرد از کدام مسیر بروم؟ گربه گفت به کجا می خوای بروی؟ آلیس گفت فرقی نمی کنه. گربه پاسخ داد پس فرقی نمی کنه.

اگر ندانی به کجا می خواهی بروی احتمالاً به هیچ جا نمیرسی.

قابل توجه کلیه کارشناسان فروش آی نوتی: در بخش ویژن تیک، گزارش عملکرد روزانه شما ثبت می گردد. شما می توانید هدف مالی ماهیانه خود را مشخص کرده و سیستم آی نوتی آن هدف را به اهداف روزانه و قابل دسترس تبدیل می کند و به شما اطلاع می دهد که روزانه چقدر باید فروش داشته باشید تا به آن هدف برسید. در پایان ماه آی نوتی 2 پیغام به شما می دهد، 1- تبریک بخاطر تیک زدن هدف خود 2- اخطار بخاطر نرسیدن به هدف خود. انتخاب با شماست که کدام پیام را دریافت کنید.

توضیحات:

مبلغی که به عنوان هدف انتخاب می کنید به هیچ عنوان قابل ویرایش نیست پس هدف خود را با تمرکز و برنامه ریزی انتخاب نمایید.

بروزرسانی ارسال کدپستی
تاریخ انتشار : 1395/02/03

به دلیل بروز رسانی اطلاعات کد پستی در اپراتورهای ایرانسل و همراه اول، ارسال پیامک کدپستی موقتا قطع می باشد. پس از پایان بروزرسانی از همین طریق اطلاع رسانی می شود.

راه اندازی کانال تلگرام
تاریخ انتشار : 1395/02/03

تلگرام آی نوتی
کانال رسمی تلگرام آی نوتی با آدرس زیر افتتاح گردید. مشتریان و کاربران گرامی برای دریافت آخرین اخبار ، اطلاع از آخرین سرویس های جدید می توانند از آدرس زیر به کانال رسمی تلگرام iNoti ملحق شوند.
iNoti_ir@

پورسانت دی ماه فروشندگان
تاریخ انتشار : 1395/02/03

فروش مستقیم در آی نوتی

پورسانت دی ماه فروشندگان آی نوتی از 1395/10/01 لغایت 1395/10/30 بدین شرح می باشد: از 0 تا 1.500.000- تومان فروش مستقیم 30% از 1.500.000 تومان تا 2.000.000- تومان فروش مستقیم 35% از 2.000.000 تومان به بالا بابت فروش مستقیم 40%

توضیحات:

پورسانت فروش کدهای CRM اعضاء 30درصد محاسبه می گردد و ساعت 12شب روز 30 دی ماه 1395 درصدهای فروش مازاد بر 30درصد همزمان با واریز پاداش آی نوتی محاسبه گشته و به حساب بانکی کارشناسان فروش واریز می گردد.