پرسش اول : شما به عنوان یک بازاریاب که قرار است ICV بفروشد چه چیزی از مفهوم رزومه و رزومه ساز آنلاین میدانید؟
پرسش دوم : امکانات و کاربردهای رزومه ساز آنلاین ICV را چقدر می شناسید و آن را چگونه به مشتریان خود معرفی میکنید؟
رزومه چیست؟
رزومه به نوشتهای گفته میشود که پیشینهٔ تحصیلی، مهارتی و شغلی و برخی جزئیات زندگی یک شخص در آن درج میشود تا شرکتها و کارفرماها بتوانند با مطالعهٔ ان در مورد استخدام یک شخص تصمیم بگیرند. رزومه معمولا شامل بخش هایی چون معرفی شخصی ، پیشینه تحصیلی ، بخش مهارت و بعضا بخش هایی متفرقه است که گویای اطلاعاتی کلی و جامعه در مورد شخص باشد.از رزومه ساز آنلاین تا وب سایتی کار آمد
نوشتن رزومه چندان هم کار آسانی نیست . به عنوان مثال برای افراد تازه کار و یا حتی افراد بسیار با تجربه نوشتن رزومه کاری زمان بر است. برای افراد تازه کار به دلیل پایین تر بودن سطح مهارت ها یا تجربیات و سوابق شغلی دغدغه خالی ماندن رزومه وجود دارد و برای افراد با تجربه نیز چالش طولانی شدن و کسل کننده بودن رزومه.رزومه ساز های آنلاین با پدید آوردن ساختاری مشخص برای رزومه ها عرف جدیدی در دنیای رزومه نویسی ایجاد کردند که باعث یکسان سازی و یک دست شدن اکثر زومه های کاری شده است. این ساختارمندی کار را برای کارفرمایان آسان تر کرده است اما هنوز افرادی هستند که در معرفی خود به یک رزومه سازآنلاین بسنده نکرده و تمایل دارند پا را کمی فراتر گذاشته و برای خود یک وب سایت شخصی داشته باشند.
رزومه ساز آنلاین inoti که به ICV مشهور است در کنار فراهم آوردن بستری برای معرفی فردی و شغلی همانند ساختار یک رزومه استاندارد ، دارای امکانات متفاوت دیگری نیز می باشد. این امکانات تا حد زیادی نیازهای اشخاصی را که تمایل به داشتن یک وبسایت شخصی را دارند نیز براورده میکند.
پتانسیل رقابتی بازار برای رزومه ساز آنلاین ICV
داشتن یک وب سایت با امکانات فعلیicv مستلزم هزینه و زمانی بسیار بیشتر از icv است. اقدام برای برنامه نویسی یک وب سایت شخصی معمولا با محدودیت ها و دردسرهایی همچون تهیه سرور مناسب ، پیدا کردن برنامه نویس خوش قول و به توافق رسیدن سر طرح ظاهری وب سایت که موجه و مطلوب باشد همراه است.رزومه ساز آنلاین icv این فرایند را برای شما با طراحی مناسب و استاندارد ، سروری قدرتمند و پایدار و امکان ارائه سرویس تنها با چند کلیک فراهم ساخته است.
چگونه رزومه ساز آنلاین را به جای وب سایت بفروشم؟!
در سالهای اخیر وب سایت ها تنوع و گوناگونی بیشتری یافته اند. اگر وب سایت ها را نسبت به خدمات و محتوایی که ارائه میدهند دسته بندی کنیم ، سه دسته پر کاربرد آنها عبارتند از :- وب سایت های شخصی
- وب سایت های فروشگاهی
- وب سایت های شرکتی
بنابراین بازاریاب باید با درک بهتر کاربردهای icv و همچنین ساختار خاص آن که قابلیت استفاده ای عمومی و همه منظوره را به این محصول می بخشد ، حداکثر تلاش خود را برای معرفی کاربردی و مرتبط این محصول با نیاز مخاطب خود به خرج دهد.
نقش و اهمیت سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو
اگر از یک برنامه نویس یا یک بازاریاب در حوزه فروش خدمات وب سوال کنید حتما میگوید که یکی از نیازهای مهم مشتریان قابلیت بهینه سازی وب سایت ها برای موتورهای جستجو همچون گوگل ، یاهو ، بینگ و ... میباشد که از این میان گوگل همواره اهمیت ویژه ای داشته است.از آنجایی که سئو کردن یک وبسایت خود مستلزم داشتن دانش فنی لازم و کافی درباره فن seo و همچنین برنامه نویسی تحت وب است ، تیم فنی inoti کار را برای مخاطبان ساده سازی کرده است.
وب سایت های مبتنی بر icv دارای بهینه سازی های لازم به جهت رشد و پیشرفت مناسب در نتایج جستجوی گوگل است . تنها نکته حائز اهمیت انجام تنظیمات مناسب برای این منظور است.
ما در مقاله ای به بیانی ساده انجام نحوه صحیح این تنظیمات را برای شما گرد آوری نمودیم که نظر شما را به خواندن آن جلب می نماییم (بر روی لینک زیر کلیک کنید) :
در رزومه ساز آنلاین خود سوخت جت بریز