چهار فرزند باشکوه هلدینگ GTNA

شرکت گسترش طراحان نقش الماس (GTNA.CO)، با دوازده سال فعالیت مستمر و پربار، مفتخر است که چهار برند برجسته خود را به عنوان آی نوتی، اینما، مرسانا و FSR معرفی کند. در مسیر رشد و پیشرفت، این شرکت هیچ‌گاه به خط پایانی نمی‌نگرد و هر روز با نگاهی نو و به‌روز، به همراهی با علم و فناوری پیشرفته جهان ادامه می‌دهد. هلدینگ GTNA به‌طور مستمر خود را موظف به پشتیبانی و حمایت از تمامی کاربران و کارشناسان فروش خود می‌داند و به همین منظور، با راه‌اندازی دوره‌های آموزشی و پشتیبانی تلفنی و آنلاین، در تمام ایام سال پاسخگوی سوالات و مشکلات آنها است. هلدینگ GTNA، به عنوان یک شرکت خصوصی، تحت مدیریت آقای علی معارفی، فعالیت خود را از آذر ماه سال 1390 با هدف ایجاد فرصت‌های کارآفرینی در حوزه فروش و بازاریابی و ارائه خدمات نرم‌افزاری به تمامی کسب‌وکارها بر بستر مخابراتی آغاز کرد. امروز، GTNA توانسته است با همراهی تیمی متشکل از کارشناسان و متخصصان حرفه‌ای و با نزدیک به سه میلیون کاربر فعال در شهرها و استان‌های مختلف ایران و کشورهای همسایه، نقشی مؤثر در رونق و توسعه کسب‌وکارهای نوین در حوزه خدمات بازاریابی دیجیتال ایفا کند. این شرکت، به عنوان یک مجموعه دانش‌بنیان، از سال 1397 به‌طور رسمی تأیید شده است. GTNA دارای پروانه بهره‌برداری تولید نرم‌افزار به شماره 60/221321 از وزارت صنعت، معدن و تجارت و عضو انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی است. همچنین، این هلدینگ معتبر، عضویت فعال و مؤثری در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و استان تهران دارد و به عنوان یکی از اعضای برجسته اتاق اصناف تهران در حوزه خدمات USSD، SMS و فین‌تک، همواره پیشرو و بدون رقیب بوده است.

برند آی نوتی

اولین ستاره هلدینگ GTNA یکی از اهداف اصلی آی نوتی، ارائه خدماتی است که باعث افزایش و توسعه ارتباط کسب‌وکارها با مشتریان خود می‌شود. امکانات نرم‌افزاری این شرکت، بستری را فراهم کرده است تا مشتریان بتوانند با حداقل امکانات و بدون پرداخت هزینه‌های گزاف، با کسب‌وکار مورد نظرشان ارتباط برقرار کنند و از خدمات آنها بهره‌مند شوند. یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های آی نوتی، ارائه امکانات و خدماتی است که کسب‌وکارها را قادر می‌سازد تا بیشتر شناخته شوند و به برندسازی خود بپردازند. تا کنون نزدیک به یک میلیون کاربر با این برند همراه شده‌اند. کسب‌وکارها می‌توانند از خدمات USSD که برای اولین بار به شیوه‌ای منحصر به فرد و با پنل کاربری ساده ارائه شده، برای ارتباط با مخاطبین خود استفاده کنند. امکانات متنوعی مانند دریافت وجوهات مالی، قرعه‌کشی، نظرسنجی، مسیریابی، فرم‌های سریع اینترنتی و اتصال به وب‌سرویس‌های مختلف از جمله خدمات این سامانه است. علاوه بر این، با استفاده از امکاناتی نظیر صفحه اختصاصی کارت ویزیت الکترونیکی و رزومه‌سازهای آنلاین آی نوتی (ICV و IAM)، کسب‌وکارها می‌توانند یک صفحه وب برای معرفی خود ایجاد کنند. همچنین، با استفاده از سرویس اشتراک ویدئویی اینما، تبلیغات و تیزرهای تبلیغاتی خود را به صورت گسترده در دنیای اینترنت به نمایش بگذارند و مشتریان بیشتری جذب کنند.

اینما

دومین برند متولد شده از هلدینگ GTNA سرویس اشتراک ویدئویی اینما (eNama.ir)، یکی از پروژه‌های بزرگ شرکت گسترش طراحان نقش الماس در حوزه اشتراک ویدئو است. اینما، با هدف حمایت از تولیدکنندگان محتوای صوتی و تصویری، بستری را فراهم کرده تا آنها بتوانند محتواهای خود را به صورت رایگان در این سامانه به اشتراک بگذارند و از این طریق به برندسازی و رونق کسب‌وکار خود بپردازند. سرویس اشتراک ویدئویی اینما در اواخر سال 1398 با سرمایه اولیه محدود فعالیت خود را آغاز کرد و رسماً در تاریخ 9/9/1399 رونمایی شد. امروز، اینما به یکی از پربازدیدترین سرویس‌های اشتراک ویدئو در ایران تبدیل شده است. محتواهای این سامانه به صورت دسته‌بندی شده به مخاطبان ارائه می‌شود و حتی بخشی جداگانه برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، اینما بستری مناسب برای برگزاری کلاس‌های مجازی، همایش‌ها و رویدادها فراهم کرده است. پلتفرم پخش زنده تحت عنوان وبینار این امکان را به مراکز آموزشی و شرکت‌ها می‌دهد تا بدون دغدغه‌های زیرساختی، استریم‌های پخش زنده خود را با کمترین تأخیر و بالاترین کیفیت به کاربران نامحدود در سراسر جهان نمایش دهند. در طول فعالیت اینما، تاکنون بیش از دو میلیون کاربر به صورت رسمی در این سایت ثبت‌نام کرده و به خانواده بزرگ اینما پیوسته‌اند. در اینما، در هر ثانیه بیش از ده هزار محتوا در حال پخش است و رکورد بازدید بیش از ششصد میلیون کاربر در ماه را تجربه کرده است. اینما همچنین در اولین نمایشگاه رسانه‌های صوتی و تصویری که به همت ساترا برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت.

مرسانا

سومین برند هلدینگ GTNA، قلب تپنده لاهیجان مجموعه مرسانا که به‌صورت آنلاین بر روی سایت Cafemersana.com قابل مشاهده است، شامل رستوران‌های ایرانی و فرنگی، فست فود، کافی‌شاپ و سوییت‌های اقامتی می‌باشد. علی معارفی، در توضیح اندیشه اولیه برای ساخت و خلق مجموعه مرسانا در بخشی از یادداشت خود آورده است: سکوتی زیباتر از سکوت کویر هم می‌تواند باشد. مرسانای زیبا اکنون قلب تپنده، مشهور، معتبر و بی‌رقیب در لاهیجان است. مجموعه خدماتی رفاهی مرسانا در فاز اول (افتتاحیه) کار خود را در زمینی به مساحت 5000 متر مربع همراه با 1000 متر پارکینگ مسقف آغاز کرد و اکنون به یک مجموعه بالنده و باشکوه تبدیل شده است. این مجموعه دارای پروانه گردشگری است و همکاری‌های گسترده‌ای با گروه‌های حرفه‌ای طبیعت‌گردی و گردشگری دارد. مرسانا با هدف رونق اقتصادی مردم منطقه، فعالیت سالم و سازنده‌ای را دنبال می‌کند و به اشتغال‌زایی برای جوانان کمک می‌کند، تا از مهاجرت به شهرهای دیگر جلوگیری شود.

FSR

تبلور یک رویا از قرن آینده اگر بزرگان عرصه فناوری و مدرنیته می‌دانستند که جهان بی‌پایان و غیرقابل‌انکار روزی در ایران فرزندی به نام FSR خواهد داشت، بیش از پیش به خود می‌بالیدند. امروز، FSR.ir به عنوان یک برند بی‌نظیر، بی‌رقیب و سرشار از ایده، کسب‌وکارهای آگاه به آینده را برای شکوفایی حداکثری دعوت به همکاری می‌کند.
پروژه FSR با دامنه FSR.IR به واسطه تیم مجرب فنی شرکت، وارد عرصه ایده‌پردازی و توسعه شده است. برای اولین بار در دنیا، تکنولوژی تور مجازی و فروشگاه سه‌بعدی به‌صورت کاملاً ساده‌سازی شده در دسترس کسب‌وکارها قرار گرفته است. FSR از ایده ساخت یک پاساژ سه‌بعدی تجاری برای کسب‌وکارها شروع شد و اکنون دارای 4 طبقه و 1200 واحد اداری و تجاری است که در اختیار کسب‌وکارها قرار گرفته است. در آینده نزدیک، FSR به یک شهر تجاری تبدیل خواهد شد که در مرکز آن پاساژ اصلی قرار دارد و مانند یک شهر واقعی، واحدهای تجاری، رستوران، سینما، گالری، بانک، و خدمات مختلف در مناطق مختلف شهر واقع شده‌اند. این شهر هوشمند، طرح درآمدزایی جذابی برای کسانی که فروشگاه‌ها و اماکن تجاری مجازی را اجاره می‌دهند، در نظر گرفته است. علی معارفی، مدیر کل سازمان گسترش طراحان نقش الماس، اکنون با آرامشی که از یک عمر تلاش بی‌وقفه و ایمان به پیروزی در مسیر روشن انسانیت حاصل آمده، به چهار فرزند بالنده خود نگاه می‌کند. چهار فرزندی که هر یک شعار و فرهنگ سازمانی خود را دارند، اما همه تحت یک شعار مشترک هستند: انسانیت، تلاش برای ایران آباد و آزاد، و اقتصادی پویا و پایدار.