معرفی کتاب Hacking Sales هک فروش

معرفی کتاب Hacking Sales هک فروش

   کدوم کسب و کاری رو سراغ دارید که دنبال افزایش مشتری و افزایش فروش محصولاتش نباشه؟
همه‌ی کسب و کار ها مخصوصا کسب و کار های نوپا و استارت‌آپ‌ها به دنبال جذب مشتری بیشتر هستند. آنها بیشتر از هر کسب و کار دیگری دچار محدودیت زمانی هستند.
همه‌ی ما به خوبی می‌دانیم که میزان فروش نقشی اساسی در موفقیت و یا شکست یک کسب و کار ایفا می‌کند.
مطالعه کتاب هک فروش به شما کمک می کند تا برای کسب و کار خود، با بیش از 150 ابزار و استراتژی متفاوت جهت افزایش درآمد و افزایش فروش، آشنا شوید.
نویسنده این کتاب که Max Altschuler نام دارد؛ اصلی ترین هدفش را آموزش شیوه‌های نوین فروش قرار داده است.
او اعتقاد دارد به دلیل ظهور و پیشرفت فناوری، انقلاب بزرگی در دنیای فروش دنیا رخ خواهد داد.
Max Altschuler نویسنده کتاب هک فروش


خواندن کتاب Hacking Sales به چه کسانی پیشنهاد می‌گردد؟

   این کتاب همانند آموزش مدرن فروش می‌باشد و نکات بسیار مفیدی را در اختیار تمامی افرادی که به تازگی وارد حوزه فروش و بازاریابی شده‌اند؛ می‌گذارد. همچنین به همه بازاریابانی که به دنبال پیشرفت در کارشان هستند کمک خواهد کرد.


کتاب هک فروش و اشاره ای به سرفصل های این کتاب

   کتاب Hacking Sales سعی در ارائه روش‌هایی برای کسب درآمد بیشتر در ازای صرف کمترین منابع و صرف کمترین زمان دارد.
کتاب هک فروش Hacking sales


هک فروش به چه معناست؟

   هک در کل به معنای شکستن روندهای عادی، تلقی می‌گردد.
نویسنده کتاب Hacking Sales سعی داشته؛ روش‌های جدید و مرتبط با هوش مصنوعی را جایگزین روش‌های قدیمی و سنتی کند.


مشتریان شما کجا هستند؟

   اولین چیزی که کتاب Hacking Sales برای یافتن محل دقیق مشتریانتان، به آن اشاره کرده است؛ تهیه لیستی از مشخصات مشتری ایدآل برای کسب و کار می‌باشد.
دومین مرحله پیدا کردن ابزارهایی جهت داده کاوی و گرد آوری اطلاعاتی در رابطه با مشتریان است.
کتاب Hacking Sales (هک فروش) سه گام برای پیدا کردن مشتریان احتمالی در نظر گرفته است که انجام آن سه گام، سرنخ های مفیدی را در این رابطه در اختیارتان قرار خواهد داد.
پیدا کردن مشتری های احتمالی


بازارهدف شما چیست؟

   فصل بعدی کتاب هک فروش، به مشخص و گسترده شدن بازار هدف اشاره دارد. در این فصل از کتاب Hacking Sales در مورد نحوه گسترش مشتریان صحبت خواهد شد.
بررسی و پیدا کردن بازار هدف مناسب


رابط خوب شما کیست؟

   این فصل با عنوان "از در وارد شوید" مطرح شده است.
این فصل از کتاب Hacking Sales ، شما را برای پیدا کردن بهترین رابط از شرکتی که ممکن است مشتری احتمالی کسب و کار شما باشد؛ راهنمایی می‌کند.
کتاب هک فروش ، در این فصل با روش های هدف گیری از بالا به پایین یا از پایین به بالا، این موضوع را بررسی کرده و به شما یاد می‌دهد؛ چه طور و با استفاده از چه ابزار دیجیتالی، رابط مورد نظرتان را پیدا کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید.


اطلاعات مشتریان کجاست؟

   در این فصل از کتاب Hacking Sales تمرکز مطالب بر روی پیدا کردن روش‌های جمع آوری اطلاعات تماس از مشتریان مرتبط با کسب و کار شما می‌باشد. حتی در این فصل به ابزارهایی جهت حذف موارد تکراری اشاره شده است.
پیدا کردن اطلاعات مرتبط با مشتریان کسب و کار شما، در دنیای بزرگ اینترنت، کار بسیار دشواریست. این فصل از کتاب ابزاری را برای فیلتر و بدست آوردن اطلاعات از مشتریان احتمالی، معرفی می‌کند.


نحوه ارتباط با مشتریان

   در این فصل از کتاب هک فروش ، مرحله بعدی نحوه برقرای ارتباط با مشتری در نظر گرفته شده است. نحوه ارسال پیام و بخش بندی و فهرست‌بندی‌های پیامی که بیشترین تاثیر مثبت را بر روی مشتریان بگذارد که باعث شود بیشترین بازخورد مثبت از مشتریان گرفته شود.
همچنین در این فصل مطالبی در رابطه با تبدیل پاسخ‌های منفی مشتریان به پاسخ های مثبت و معرفی ابزاری برای ایمیل مارکتینگ، عنوان شده است.


برون سپاری فروش

   کتاب هک فروش در این فصل ابزارهایی را برای کمک به واحد فروش معرفی می‌کند. این ابزار نقش یک دستیار مجازی را برای کارمندان فروش کسب و کار شما، را بازی می‌کند.


استفاده از نرم افزار های CRM

   در این فصل از کتاب هک فروش، نویسنده کتاب مکس التچولر، ابزارهایی را برای مدیریت ارتباط با مشتری‌ها معرفی کرده است .
استفاده از نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری


استفاده از شبکه های اجتماعی

   در این فصل Max Altschuler درباره تاثیر شبکه‌ های اجتماعی و ترغیب مشتریان به خرید از طریق شبکه‌های اجتماعی پرداخته است.
همچنین در مورد چگونگی رفتار و ایجاد تعادل بین مشتریان صحبت شده است.
تاثیر شبکه های اجتماعی بر روی جذب مشتری


اولین تماس با مشتریان و عقد قرارداد

   در چند فصل انتهایی کتاب Hacking Sales در رابطه با برقراری اولین تماس با مشتریان و نحوه داشتن برخوردهای متفاوت با توجه به رفتارهای مشتریان اشاره شده است.
با سوالاتی که در این مطرح شده است؛ شما را در امر جمع آوری اطلاعات ارزشمند از مشتریان و برنامه ریزی دقیق، راهنمایی خواهد کرد.
در کنار همه این موارد، موضوعاتی در زمینه هدایتگری فرایند خرید و عقد قرارداد و توسعه کسب و کار عنوان شده است.

تهیه کننده تصاویر مقاله : سرکار خانم آرزو ارشاد